PlayFina casino - my winnings are still not credited to my bank account

Start date

239
#746

Good afternoon I recently started playing at PlayFina online casino. In the beginning everything was great, and I even won a small amount. But now two weeks have passed, and my winnings are still not credited to my bank account, although they are no longer in the account. I really hope you can help me figure this out.

#749

Hello! We are pleased that you have chosen a casino to play from our list of verified casinos and we apologize for the inconvenience. We understand how important payouts are to you and are ready to help you resolve this situation. First, let's clarify some details. Please enter your username and email so we can contact support, find your account and check your transaction history. Send us the following information in a private message: 1. An email linked to an account at the PlayFina online casino. 2. Login on the site 3. The amount of winnings and the total amount in the account. 4. Correspondence with technical support, if available. CasinosInCanada support team

paid 50 USD
our debt 480 USD
#754

Sent all info. I really hope that you can help me solve this problem, because for me every win is very important.

#759

Thank you for the provided data. We have launched an investigation and will try to identify the reason for the delay in the payment of winnings. During this time, please check your email for messages from our system about possible additional checks or document requests. Occasionally, for security and fraud prevention purposes, we may request additional documentation to verify your identity and billing information. We also mention that from the moment a complaint is received, the online casino has 24 hours to respond and provide objective reasons for delaying payments. CasinosInCanada support team

paid 50 USD
our debt 480 USD
#762

Thank you very much for your support! The letter came, answered it. I am very grateful for your promptness and for the decision to pay out my winnings regardless of the difficulties with the casino. You really showed that you appreciate your users. I hope that you can resolve this issue with the casino and do not suffer any damage.

#764

We are truly glad that we were able to help you. Regarding the situation with the PlayFina online casino, we will continue to investigate and bring the matter to a resolution. It is important that all players are provided with fair and responsible gaming, and we will take every possible step to ensure transparency and correct any issues that arise. If you have any further questions or need further assistance, please do not hesitate to contact us. We are always ready to help you and provide you with a pleasant gaming experience in our service. Best wishes, CasinosInCanada support team

paid 50 USD
our debt 480 USD
#768

Thank you. The payment to my account is already in progress. I have a question. Can I continue playing PlayFina or what will happen to my account?

#774

Yes, you can continue to use your account. Our investigation showed that you did not violate any rules and the problem was with payments in online casinos, an error occurred in their payment system due to a human factor. Your account is active, and you can continue to play. CasinosInCanada support team

paid 50 USD
our debt 480 USD

New post