OctoCasino - I'm just shocked at how I was deceived and played with me like a fool!

Start date

164
#1462

It's just chaos! I'm just shocked at how I was deceived and played with me like a fool! I spent long nights at this damn OctoCasino , investing money, sweating and reliving every roll of the dice, every card draw. And finally, finally, I shot! I won a decent amount, and I have already seen how I will spend this money on my dreams! But the casino took and blocked my account, just like that, without explanation! I can't log into my account, I can't access my money! This is just an incredibly blatant scam! And the worst thing is the lack of any support! I tried to write to support, but they answer me like robots, they say the same thing that I broke some rules, but they don’t even explain which ones! This is just rude and rude customer service!

#1474

Hello! We sincerely regret the difficult situation you are in at OctoCasino . We are ready to help you deal with this unpleasant incident. First, let's clear up the details to provide the best possible support: 1. OctoCasino account number . 2. When did the account get suspended? 3. If you have screenshots of OctoCasino support conversations or other evidence, please provide them. Please provide us with the required information. We are committed to using all our resources to achieve an explanation of the situation and find a solution. Support Team CasinosInCanada

paid 50 USD
our debt 480 USD
#1477

Thanks for your response and willingness to help. I sent you all the necessary information. I am waiting for a response from the casino and further actions to solve my problem. Although it's not my problem! And the casino problem!

#1479

Thank you very much for the information provided. We have launched an investigation and will contact you as soon as we receive information from the casino representatives. Support Team CasinosInCanada

paid 50 USD
our debt 480 USD
#1482

Good day! Due to our intervention, OctoCasino conducted an additional investigation and admitted that the blocking of your account was made in error. Your account has been unlocked and all your winnings have been restored. As compensation for the inconvenience, OctoCasino has offered you a 200% bonus on your graying deposit amount. We are happy to report that your problem with OctoCasino has been successfully resolved. Your money has been returned, your account has been unlocked and you will receive a bonus on your next deposit. We appreciate your patience and trust in our service. If you have any further questions or need further assistance, feel free to contact us. Support Team CasinosInCanada Good day! Due to our intervention, OctoCasino conducted an additional investigation and admitted that the blocking of your account was made in error. Your account has been unlocked and all your winnings have been restored. As compensation for the inconvenience, OctoCasino has offered you a 200% bonus on your graying deposit amount. We are happy to report that your problem with OctoCasino has been successfully resolved. Your money has been returned, your account has been unlocked and you will receive a bonus on your next deposit. We appreciate your patience and trust in our service. If you have any further questions or need further assistance, feel free to contact us. Support Team CasinosInCanada

paid 50 USD
our debt 480 USD
#1485

And right away it was impossible for the casino to check it themselves?! Hmm . But thank you for your help! Now I can withdraw my funds. As for the deposit - I'll think about it ...

New post