I want to file a complaint and share the backstory of what happened to me at Casino Cruise

Start date

163
#3156

Hello, Canada team. I want to file a complaint and share the backstory of what happened to me at Casino Cruise. My story began with me registering and starting to play using the welcome bonus. Everything was going well, and I won an amount of $4000. I decided to withdraw my winnings, and that's when the problems started. I was informed that I needed to undergo additional verification. I provided all the required documents: passport, utility bill, bank card scan. But after that, my account was blocked without any explanations. It's been over two weeks since I've been trying to get any response from customer support, but all my requests remain unanswered. This situation is extremely unpleasant because I feel deceived and abandoned. I don't know who to turn to or what to do anymore. Therefore, I request your assistance in resolving this issue. My nickname in the casino is DIPTA916. I hope that you can help me in this delicate situation.

#3158

Hello. Thank you for reaching out to us and for your trust. We fully understand your concern and disappointment caused by the situation with Casino Cruise. In order for us to start an investigation and assist you, please provide additional details: exact dates of your withdrawal attempt and subsequent account blockage. Additionally, screenshots of your correspondence with the casino's support and provided documents for verification would be helpful. Casinos In Canada Support Team

paid 50 USD
our debt 480 USD
#3159

Certainly, I am ready to provide all the necessary information. The withdrawal attempt was made on February 15th, and the account blockage occurred on March 17th. I am sending the correspondence with support and documents in the attached files. I truly hope for your assistance and support in this matter.

#3164

Thank you for providing the information. We have already initiated an investigation into your case and will contact Casino Cruise to clarify all the circumstances. We will strive to expedite the process of resolving your issue and will definitely inform you of the progress of the investigation. Casinos In Canada Support Team

paid 50 USD
our debt 480 USD
#3166

We have received a response from Casino Cruise. According to their information, the blocking of your account was caused by the discrepancy between the documents provided and their security requirements. However, after our intervention and additional verification, Casino Cruise acknowledged their mistake. Your account will be unblocked, and the $4000 winnings will be paid out within the next 48 hours. Casinos In Canada Support Team

paid 50 USD
our debt 480 USD
#3167

These are incredible news! Thank you so much for your help and support in this situation. You truly did the impossible. I will definitely inform you as soon as the money is deposited into my account.

#3168

The money has been deposited into my account. You can't imagine how grateful I am to you! It was really stressful, but thanks to your help, everything turned out well. You are the best!

#3169

We are glad that we could help, and your problem has been successfully resolved. If you have any further questions or issues, do not hesitate to contact us anytime. We wish you luck and enjoyable gaming experiences! Casinos In Canada Support Team

paid 50 USD
our debt 480 USD

New post