Problems withdrawing winnings " HeySpin " online casino

Start date

280
#744

Hello! I want to file a complaint against " HeySpin " online casino . I'm having serious problems withdrawing my winnings.

#747

Hello! We are sorry about your negative experience at HeySpin . We are ready to help you. Please provide us with the details of your withdrawal issue. CasinosInCanada support team

paid 50 USD
our debt 480 USD
#750

Thanks for the answer. My problem is that I won about $5,000 in the slot, but there were problems when I tried to withdraw the funds. First they blocked my account and requested additional verification. I provided all the documents they requested but it's been two weeks now and they don't respond to my messages. I'm worried about my money and don't know what to do.

#752

I understand your concern and I'm sorry about this situation. We are ready to help you solve this problem. Our first priority is to ensure a fair and safe game. To get started, please provide us with your HeySpin login and the email address associated with your account. This will help us identify your account and speed up the problem resolution process. Also send us screenshots of communication with the casino, if you contacted them and, if possible, screenshots with a request for withdrawal of funds. Send all the necessary information in private messages. CasinosInCanada support team

paid 50 USD
our debt 480 USD
#757

Good afternoon, sent all the information that I have to you in messages. I look forward to your response and further action.

#760

Hello, Thank you for the information provided. We will contact HeySpin online casino representatives regarding your withdrawal issue and request a prompt resolution. Usually, the process of verification and processing of payments can take some time, but two weeks is too long. Please expect our response as soon as possible. If you have any further questions or comments, feel free to contact us. Best wishes, CasinosInCanada support team

paid 50 USD
our debt 480 USD
#763

Hello again! We have spoken to HeySpin online casino regarding your withdrawal issue. We determined that the reason for the delay was that your account was subjected to additional verification due to security measures, in connection with the use of a VPN and frequent IP address changes. In some cases, the casino may require additional verification of participants in order to ensure the safety of all players and prevent fraud. HeySpin apologizes for the delay. Sometimes the verification process may take longer than expected due to various factors, such as the high workload of the support service or additional checks that may be required from the casino side. But HeySpin admits that the process has dragged on too long. To resolve this issue, we have already contacted HeySpin Casino and provided them with the necessary details to identify your account and issue. Your withdrawal request will be prioritized and we expect the casino to take the necessary steps to resolve the situation. CasinosInCanada support team

paid 50 USD
our debt 480 USD
#766

Thank you for your help! How long will I have to wait before the issue is resolved?

#772

We understand your desire to get a solution as soon as possible. Typically, the casino resolves such withdrawal requests within 24-78 hours after the completion of account verification. However, given the difficulties you are experiencing, we have asked the casino to expedite the process and provide you with a response within the next 12-24 hours. Please check your email and HeySpin account for updates. CasinosInCanada support team

paid 50 USD
our debt 480 USD
#778

Thank you for your concern! I will leave feedback on your work after the process is completed.

#780

Good evening. The casino contacted me via email and successfully resolved my withdrawal issue. Thank you again for your help, without you I would not have received the money.

#783

Thank you for your feedback! We appreciate your trust and are ready to help in any matter. We wish you good luck and hope that your problem will not happen again. Have a good day! CasinosInCanada support team

paid 50 USD
our debt 480 USD

New post